divendres, 15 de novembre del 2013

COM ETS?


4 comentaris:

  1. hola me nom Mireia tenc 13 anys.Descripció fisica:soc alta amb els cabells llargs i castanys.Tenc els ulls marrons i allargats.la meva pell es blanca.Descripció del caracter:soc molt alegre i valenta pero soc molt caparruda.Gusts i aficcions:m'agrade estar amb els meus amic i amigües m'agrada anar al cinema i a comrar roba,tamve m'agrada jugar al voley.No m'agrada jugar al futbol,i tampoc m'agrada els ciurons.i aixi soc jo.

    ResponElimina
  2. Hola, el meu nom es Shiona Janice Monibe tenc 13 anys,soc alta i tenc els cabells curtsy castanys, tenc els ulls marrons i grossos. La meva pell es morena.Crec que soc alegre, bromista i ordenada. M'agrada estar amb les meves amigües i anar al cine, no m'agrada jugar al futbol.

    ResponElimina
  3. Hola, el meu nom es Esthela y tinc 11 anys. :(

    ResponElimina